woensdag 14 november 2012

Verstelwerk

Eens mensen weten dat ik over een naaimachine beschik en er ook nog redelijk mee overweg kan, krijg ik de grappigste verzoeken.
Zoals eergisteren: De trainer van de turnclub van de kinderen vroeg of ik twee van de hoezen van de dikke valmatten kon herstellen. Ik zeg niet rap neen, dus na even aan de stof te voelen, werd het ja, maar HELP dat was dus super lastig! 



Zo een lomp geval: zwaar, groot en veel te veel stof om deftig onder de machine te kunnen bewegen. 


Het is toch gelukt en de kids kunnen weer veilig turnen.


Mijn lieve Bernina heeft wel een dagje rust verdiend en ik een douche, want dat was letterlijk een uurtje vechten met de hoezen, gewoon om 1 meter te herstellen!

2 opmerkingen:

  1. ja amai dat geloof ik best dat dat een hels werkje was! hoedje af, amai! mensen staan er soms niet bij stil wat een werk dat is, ook al lijkt dat maar op het eerste zicht een stomme herstelling...

    BeantwoordenVerwijderen